Zorg met P.I.T.

Zorg met P.I.T. is een landelijke bewustwordingscampagne om zorgverleners in de eerste lijn bewust te maken van het belang van een nog betere service en dienstverlening. De campagne wordt ondersteund door alle eerstelijnszorg beroepsgroepen verenig in het LOVE (Landelijk Overleg Versterking Eerstelijnszorg) en het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

De campagne richt zich op drie speerpunten Privacy, Informatievoorziening en Toegankelijkheid (afgekort P.I.T.). Eerstelijnszorgverleners krijgen diverse tools en tips over hoe de privacy, informatievoorziening en toegankelijkheid voor clienten te regelen. De website biedt informatie, een digitale zelftest, inspiratiekaarten en columns van Ingmar Heytze.

De website dient als een ‘winkel’ waarin de zorgprofessional of beroepsgroep informatie en tools kan vinden om de campagne verder uit te rollen binnen zijn praktijk of organisatie. Kortom, de campagne beoogt “meer P.I.T. in de zorg”.

  • Ontwikkeling (merk)naam
  • Ontwerp logo
  • Ontwerp nieuwsbrief
  • Ontwikkeling website
  • Ontwerp folder
  • Ontwikkeling video
  • Ontwerp kaartenspel
  • Ontwikkeling digitale zelftest (voor eerstelijnszorg)